csütörtök, május 19

Játéktapasztalat = élettapasztalat

Cashflow élményem

Vegyes érzelmekkel vártam, hogy május 6-án újoncként üljek egy asztalhoz rutinos és kevésbé rutinos játékostársaimmal.
Az ok egyszerű. Családomban többen is kiváló kereskedők, ezt a készséget felmenőimtől akár örökölhettem is volna, viszont azon túl, hogy a számokkal jóban vagyok, az élet gazdasági oldala sohasem vonzott. Márpedig a Cashflow játékban tudni kell okosan és józanul az éppen aktuális „gazdasági helyzetnek” megfelelően dönteni.

A játék élménye különleges volt.
Lehet, hogy furán hangzik, de én mindaddig éreztem nagyon jól magam, míg a mókuskerékben róttam a köröket, és ez érthető is, mert a mindennapjaimat éltem át, rutinosan tettem a dolgomat. És nem utolsó sorban kontroll alatt voltak az anyagiak.
Ha nehezen is, de kikerültem a mókuskerékből, azaz letértem a jelenlegi életem vágányáról, amit pozitívumként kellett volna megélnem… Az öröm az átlépés pillanatáig tartott.
Azt vettem észre, hogy nem tudom kontroll alatt tartani az anyagi helyzetemet, habár az egyre javult. Tudtam felhőtlenül, a felelősség súlyától mentesen dönteni, mégsem okozott örömöt. Mert nem hittem benne…

És azt hiszem, itt van a titok nyitja, megélni és elhinni, hogy lehet másképp is élni, ki lehet kerülni az életben is úgy a mókuskerékből, hogy az tényleg örömöt okozzon. Nem csak nekem, hanem másnak is. Mert a Cashflow játék az önzetlen segítségnyújtásra is tanít.
Nagy Éva

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése