hétfő, május 16

Cashflow játék Káposztásmegyeren

Játsszuk a Cashflow-t!
Remek Cashflow játékban volt részünk, igazán jól szórakoztunk. Barátaink is élvezték, voltak, akik most játszották először a Cashflow játékot, és jó pár felismeréssel lettek gazdagabbak pénzügyi intelligenciájukat illetően. De mondják el tapasztalataikat inkább ők a saját szavaikkal. Például Balázs, akinek a játékát Robert Kiyosaki mondása jellemezte: "Az kockáztat, aki nem kockáztat":


 

Enikő ezt írta:
"A nevem Miklós Enikő, közalkalmazott vagyok. Nem először játszom Cashflow játékot, minden alkalommal nagyon élveztem. Mindig tanul az ember valami újat. Megtanultam, hogy merjek nagyot álmodni és elindulni a megvalósítás útján. Jobban odafigyelek a pénzügyeimre, mikor mire költök. Próbálom a Cashflow játékban tanultakat az életben is hasznosítani. Ma elhangzott egy mondat „Aki nem mer kockáztatni, az kockáztat a legnagyobbat”.
Ha visszagondolok az eddigi életemre, most már tudom, hogyha bizonyos helyzetekben mertem volna kockáztatni, akkor most nem itt tartanék. Egyre jobban figyelek a lehetőségekre, s ha kell, kockáztatni fogok. Szerintem ezért nagyon fontos a pénzügyi intelligencia, mert általa magabiztosabban tudjuk eldönteni, hogy mikor szabad kockáztatnunk és mikor nem.
Köszönöm a lehetőséget, mindenkinek jó játékot kívánok."


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése